سخنگوی آتش نشانی از آتش سوزی در انبار پارچه خبر داد و گفت: ماموران توانستند 20 نفر را سالم از ساختمان خارج کنند که یک خانم دچار دود گرفتگی شده بود و تحویل عوامل اورژانس شد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی مرور نیوز درباره جزئیات آتش سوزی انبار اظهار داشت: ماموران آتش سوزی  ساعت 11:01 دقیقه امروز در جریان آتش سوزی در ساختمانی پنج طبقه واقع در چهار راه ولیعصر  قرار گرفتند که بلافاصله 4 ایستگاه آتش نشانی همراه با نردبان، تشک نجات و دستگاه تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی  در ادامه با بیان اینکه ساختمانی پنج طبقه متعلق به یک کارگاه تولید پوشاک بود که حدود 300 متر آن در زیر زمین برای انبار کردن پارچه در نظر گرفته شده بود که دچار حریق شد، گفت: آتش در زیر زمین شلعه ور شده بود و در پی آن دود زیادی به طبقات بالا سرایت کرده بود، به طوری که کارگران و کسبه در طبقات بالا محبوس شده  که تعدادی از آن ها برای در خواست کمک به لبه پنجره آمده بودند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی، ماموران توانستند 20 نفر را سالم از ساختمان خارج کنند که یک خانم دچار دود گرفتگی شده بود و تحویل عوامل اورژانس شد.

ملکی در پایان با بیان اینکه در حال حاضر عملیات اطفا حریق این آپارتمان به پایان رسیده است، گفت: آتش‌نشانان در حال لکه‌گیری هستند. علت این حادثه هنوز مشخص نشده است.