وزیر بهداشت دولت یازدهم در طی چهار سال حضورش در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۲۷۰ سفر استانی داشته و از ۶۰۶ شهر و روستا بازدید کرده است.

به گزارش مرور نیوز،  سید حسن هاشمی در چهار سال فعالیتش در دولت یازدهم، ۲۷۰ سفر استانی انجام داده و در طول دوره فعالیتش ۳۱۱ روز را در سفر به سر برده است.

وی طی این مدت از ۶۰۶ شهر و روستا بازدید کرده و ۴۲۳ پروژه بهداشتی و درمانی را افتتاح، کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری رسانده است. همچنین در ۶۲۶ بازدید و نشست شرکت کرده است.  

وزیر بهداشت، بیشترین سفر استانی خود را به میزان ۴۱ بار به استان خراسان رضوی انجام داده است. در این میان استان خوزستان به میزان ۱۹ بار، استان مازندران ۱۸ بار، استان‌های تهران و آذربایجان غربی به میزان ۱۵ بار، استان‌های کرمان، فارس و قم  ۱۴ بار، استان‌های آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، گیلان و لرستان ۱۲ بار و استان‌های کردستان و کرمانشاه، به میزان ۱۱ بار میزبان وزیر بهداشت دولت یازدهم بوده‌اند.

در عین حال هاشمی ۱۰ بار به استان‌های اصفهان و هرمزگان، هشت بار به استان سمنان، هفت بار به استان‌های البرز و خراسان شمالی، شش بار به استان‌های خراسان جنوبی، زنجان و مرکزی، پنج بار به استان‌های یزد و همدان، چهار بار به استان بوشهر، سه بار به استان ایلام و دو بار به استان‌های اردبیل، قزوین و کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است.