. معاون اداری و مالی کمیته امداد استان تهران به ارائه آموزش تخصصی به کارکنان این نهاد اشاره کرد و افزود: نیاز به آموزش و ارتقا کارکنان در سطح مناطق و شهرستان های استان مورد تاکید است تا در این زمینه سطح علمی و دانش آنان افزایش یابد و معاونان اداری و مالی جدید به سازمان معرفی شوند.

به گزارش مرور نیوز، ابوالفضل نوبخت به تشریح برنامه‌های  معاونت اداری و مالی کمیته امداد استان تهران در سال ۹۶ پرداخت و گفت: ارتقا انضباط مالی، افزایش نظارت های مالی بر امور اجرایی، منطبق شدن نوع پرداخت با حجم کار از مهمترین عملکردهای کمیته امداد استان تهران در سال ۹۶ است.

وی با بیان اینکه این معاونت هم‌ افزایی با رویکرد تعاملی را در دستور کار قرار داده است، افزود:  همه تلاش ما این است که در راه خدمت رسانی هرچه بهتر به نیازمندان گام برداریم؛مدیریت هزینه‌ها، عدم تعهد خارج از اعتبارات مصوب از جمله مواردی است که در دستور کار قرار گرفته است.

نوبخت به تعامل و تقویت کار تیمی در سطح مناطق و شهرستان ها اشاره کرد و گفت: با تعامل سازنده باید به افزایش کمی و کیفی خدمات به صورت برنامه ریزی شده دست یافت و در تحقق این مهم اهتمام جدی داشته باشیم.

معاون اداری و مالی کمیته امداد استان تهران به ارائه آموزش تخصصی به کارکنان این نهاد اشاره کرد و افزود: نیاز به آموزش و ارتقا کارکنان در سطح مناطق و شهرستان های استان مورد تاکید است تا در این زمینه سطح علمی و دانش آنان افزایش یابد و معاونان اداری و مالی جدید به سازمان معرفی شوند.

وی اهداف برگزاری این دوره‌ها را ارتقا سطح آگاهی و علمی کارکنان همگام با سیاست‌ها و برنامه‌های جدید کمیته امداد مبنی بر الزامات بودجه سال ۹۶ و ارتقا کیفیت خدمات رسانی به مددجویان این نهاد عنوان کرد.

نوبخت به ارائه آمار ، اعلام گزارش صحیح و به موقع اشاره کرد و گفت: ارائه اطلاعات و آمار اشتباه، می تواند برنامه ریزان و عوامل اجرایی در بخش‌های مختلف و مرتبط این نهاد را به بیراهه بکشاند.

معاون اداری و مالی کمیته امداد استان تهران  با اشاره به جذب نیروهای افتخاری، ادامه داد:  چارچوبی برای حضور نیروهای افتخاری تعریف شده است و طبق دستورالعمل و اجرای ضوابط  می تواند در مناطق و مدیریت های استان تهران اجرایی شود بر این اساس  سالانه تا پنج درصد از کل نیروی انسانی مورد نیاز از محل نیروهای افتخاری تأمین می شود.

وی به اجرای ارزیابی و عملکرد کارکنان در این حوزه اشاره کرد و گفت: ارزیابی معاونان اداری و مالی در سطح مناطق و شهرستان های استان بر اساس اعلام گزارش‌های به موقع ،صحیح و تعهد به خدمت کارکنان انجام می‌شود.