مسئول تیم پزشکی موکب خاتم‌الانبیاء(ص) در رفسنجان گفت: پیش‌بینی می‌کنیم امسال به حدود 100 میلیون تومان دارو نیاز داشته باشیم و خیران می توانند در این زمینه ورود کنند.

به گزارش مرور نیوز، محمد میرزایی پیش از ظهر یکشبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ایام اربعین که تعداد زیادی زائر یکجا جمع می‌شوند به خاطر ازدحام جمعیت، اپیدمی بیماری آنفلوآنزا شیوع می‌شود و سرویس‌دهی به بیماران باید به نحو احسن صورت گیرد که این کار در سال گذشته به بهترین نحو توسط موکب انجام شد.

میرزایی افزود: امسال درصدد هستیم کیفیت کار را بالا ببریم و در هر شیفت دو پزشک، دو پرستار، دو تکنیسین دارویی و... خدمات انجام دهند که روزانه به دو هزار نفر خدمات دهی انجام دهیم.

وی به نیاز دارویی در اربعین امسال اشاره و اظهار کرد: علاوه بر داروهای اولیه به تخت، الکتروشوک و دستگاه نوار قلب نیاز داریم.

مسئول تیم پزشکی موکب خاتم الانبیاء (ص) گفت: پیش‌بینی می‌کنیم امسال به حدود 100 میلیون تومان دارو نیاز داشته باشیم که خیران و کسانی که می‌خواهند در خدمت به زائران امام حسین‌(ع) پیشقدم باشند بهتر است با کمک نقدی خود برای تهیه دارو ما را همراهی کنند تا داروهای مطمئنی تهیه کنیم.

میرزایی بیان کرد: سال گذشته حدود 30 میلیون تومان دارو از عراق تهیه کردیم که در مجموع با داروهایی که از ایران بردیم 40 میلیون تومان هزینه داروها شد.

وی افزود: امسال قصد داریم اگر امکان داشته باشد با در اختیار داشتن یک یونیت دندانپزشکی، یک دندانپزشک نیز در موکب امسال داشته باشیم.

عسکری رئیس صنف خبازان رفسنجان نیز در این نشست خبری در سخنان کوتاهی گفت: سال گذشته برای موکب روزانه با پخت 10 هزار نان در خدمت‌کردن به زائران امام حسین(ع) سهیم بودیم که امیدواریم مقبول آقا اباعبدالله الحسین(ع) قرار گیرد.