حمید صفت درباره قتل همسر مادرش می گوید:زمانی که به هوشنگ ضربه زدم در معرض دیدم نبود.

 به گزارش مرور نیوز حمید صفت ، خواننده رپ درباره جزییات قتل گفت: پدر و مادرم زمانیکه کودک بودم از هم جدا شدند و مادرم حدود 12 سال قبل با هوشنگ ازدواج کرد. هوشنگ فرد تُندخویی بود و مدام مادرم را کتک می‌زد حتی یک بار به روی مادرم چاقو کشیده بود. در تاریخ 24 مرداد ماه جاری برادرم که ساکن امریکا است با من تماس گرفت و گفت هوشنگ مادرم را مورد ضرب و شتم قرار داده است؛ به خانه رفتم.

وی ادامه داد: زمانیکه هوشنگ به سمت من هجوم آورد مادرم مابین من و او قرار گرفت، در این لحظه یک ضربه به صورت هوشنگ زدم و درحالیکه او در معرض دیدم نبود چشم و بینی‌اش را گرفتم، در آن زمان همسایه‌ها سر رسیدند و مادرم در منزل را باز کرد،... در نهایت همسایه‌ها ما را از هم جدا کردند و من مادرم را از آنجا بردم، بعد نیز از همسایه‌ها شنیدم که آنها یکی دو ساعت نزد هوشنگ بوده و با وی حرف زده‌اند و پس از ساعتی او را به بیمارستان برده‌اند.

 اظهارات حمیدصفت درحالی مطرح شد که در پرونده بالینی هوشنگ علت اولیه مرگ وی ضربه شدید به سر در ناحیه آهیانی گیجگاهی اعلام شده است که حمیدصفت در اظهاراتش با رد هرگونه ضربه به سر متوفی به بازپرس گفت: من به هیچ‌وجه ضربه به سر هوشنگ نزدم.