رییس سازمان تامین اجتماعی از اجرای ۳۶ طرح بیمه و درمانی در هفته دولت در ۱۹ استان کشور خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، سیدتقی نوربخش در نشست خبری افزود: از ابتدای ایجاد سازمان تامین اجتماعی ٤ مرکز درمانی در الیگودرز ایجاد شد و از ابتدای دولت یازدهم چهار مرکز دیگر هم اضافه شد که این یعنی ما پیشرفت صدرصدی در این حوزه داشته ایم.

سید تقی نوربخش با بیان اینکه دولت یازدهم اقدام به گسترش مراکز درمانی کردیم، اضافه کرد: در بازدیدی که از منطقه محروم الیگودرز داشتم متوجه شدم از ابتدای ایجاد سازمان تامین اجتماعی ققط ٤ مرکز درمانی در این منطقه ایجاد شده که ما هم چهار مرکز دیگر ایجاد کردیم و این یعنی ما پیشرفت ١٠٠ درصدی در این حوزه داشته ایم.

وی ادامه داد: ما در هفته دولت در ١٩ استان پروژه هایی داریم که یا به بهره برداری می رسند و یا شروع می شوند. آذربایجان غربی،البرز،اردبیل، اصفهان، چهامحال بختیاری، خراسان جنوبی و شمالی، خوزستان، فارس گیلان، مرکزی، هرمزگان،مازندران و کردستان از جمله این استان ها هستند. 

نوربخش با اشاره به اینکه این پروژه ها در بخش بیمه ای و درمان هستند، گفت: ٣٦ طرح در ٢٧ هزار و ٣٠ متر متراژ اجرا خواهد شد که در مجموع حدود ٩٠ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی ضمن اشاره به حساسیت صندوق های بازنشستگی در دولت،تاکید کرد: صندوق های بیمه ای با توجه به اصل ٢٩قانون اساسی، حق سالمندی،از کار افتادگی را پرداخت می کند. جای خوشبختی است که پس از انقلاب صندوق های مختلفی شکل گرفت و خدمات مختلف و جامعی را ارائه کرد که در غرب آسیا ما همیشه وضعیت خوبی داشته ایم.