متوفی که پشت فرمان اتوبوس قرار داشت از شیشه اتوبوس شروع به جر و بحث با من و شاگردم کرد و لحظاتی بعد به سمت شاگردم حمله‌ور شد...

به گزارش مرور نیوز، حدود ساعت 22 جمعه شب، خبر وقوع درگیری مرگبار در پایانه ترمینال آزادی به ماموران کلانتری 209 پایانه غرب گزارش شد که با حضور ماموران در محل اعلام خبر مشخص شد مرد 60 ساله‌ای پس از جراحت در درگیری توسط اوژانس بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) انتقال یافته و جان خود را از دست داده است همچنین متهم این درگیری نیز متواری شده است.

دقایقی بعد، راننده اتوبوس به کلانتری غرب مراجعه کرد و اظهار داشت: در درگیری حضور داشته است.

با اعلام مراتب این اتفاق به قاضی ایلخانی؛ بازپرس کشیک قتل پایتخت، وی دستور بازداشت راننده را صادر کند.

پیش از ظهر امروز متهم 39 ساله این پرونده به شعبه هشتم دادسرای امور جنایی منتقل شد و در اظهاراتش به قاضی ایلخانی گفت: حدود ساعت 9 شب گذشته، همراه شاگرد اتوبوسم در حال حرکت به سمت کوی مسافربری بودیم که متوفی را دیدیم؛ وی راننده اتوبوس بود و چند اتوبوس از صف عقب‌تر بودند و قصد جلو رفتن نداشت؛ بدون توجه به او از کنار اتوبوسش رد شدیم و جلوتر از اتوبوس وی ایستادیم چند دقیقه بعد متوفی با اتوبوسش آمد و کنار اتوبوس ما قرار گرفت.

وی ادامه داد: متوفی که پشت فرمان اتوبوس قرار داشت از شیشه اتوبوس شروع به جر و بحث با من و شاگردم کرد و لحظاتی بعد به سمت شاگردم حمله‌ور شد؛ من و شاگرد متوفی میانجیگری کردیم و جر و بحث آنجا خاتمه یافت و هر دو طرف درگیری را به سمت اتوبوس هدایت کردیم اما دقایقی از این ماجرا نمی‌گذشت که متوفی به قصد حمله مجدد به شاگردم از اتوبوس پیاده شد و ناگهان جلوی سرش به زمین خورد و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

قاضی ایلخانی پس از شنیدن صحبت‌های متهم پرونده، دستور بازداشت وی را صادر کرد و او را برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران اداره آگاهی قرار داد.