سومین جلسه شورای شهر تهران در حالی از دقایقی پیش آغاز شد که در این جلسه از ۲۱ عضو ۱۵ عضو حضور و این جلسه به ریاست سیدابراهیم امینی آغاز شد.

به گزارش مرور نیوز، سومین جلسه شورای شهر تهران دقایقی پیش با حضور 15 عضو از 21 عضو شورای شهر تهران و غایب اصلی خود محسن هاشمی و به ریاست سیدابراهیم امینی نایب‌رئیس شورا آغاز شد. 

امینی در جریان سومین جلسه شورای شهر تهران اظهار داشت: در آغاز کار دوره پنجم شورای شهر هستیم و با عنایت الهی و انسجام اعضا و سایر همکاران در حوزه مدیریت شهری انشاءالله به توفیقاتت خوبی دست پیدا کنیم.

کوتاه‌ترین زمان ممکن برای صدور حکم شهردار تهران

وی با اشاره به صدور حکم شهردار تهران و ابلاغ آن توسط وزیر کشور بیان کرد: از وزیر کشور و همچنین وزیر اطلاعات و تمامی مسئولینی که در این فرایند تلاش کردند و کار را تسریع کردند صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم چرا که در گذشته صدور حکم شهردار به طول می‌انجامید اما در این دوره شاهد کوتاه‌ترین زمان ممکن برای صدور حکم شهردار تهران بودیم.

کوتاه ترین مدت مسئولیت در دنیا

وی همچنین به حضور کوتاه مصطفی سلیمی به عنوان سرپرست در شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: این حضور را می‌توان کوتاه‌ترین دوران مسئولیت در دنیا دانست و آن را می‌توان در کتاب گینس ثبت کرد. 

امینی گفت: انشاءالله شهردار تهران نیز هرچه سریع‌تر همکاران خود را انتخاب و با تلاش شبانه‌روزی و همدلی اعضا و آقای نجفی اتفاقات خوبی در شهر تهران بیفتد.