معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: تلاش جدی ما ارتقای وضعیت زنان و خانواده با همکاری ویژه همه مشاوران وزرا و دستگاه های اجرایی کشور است.

به گزارش مرور نیوز، معصومه ابتکار روز سه شنبه در اولین نشست معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با مشاوران وزرا و دستگاه های اجرایی و مدیران کل دفاتر امور زنان و خانواده استانداری های سراسر کشور در دولت دوازدهم افزود: امیدواریم در این نشست با تشریک مساعی و همکاری شما راههای مشترکی برای ارتقای وضعیت زنان و خانواده پیدا کنیم وبا استفاده از توانمندی ذهنی و اجرایی شما بانوان گام های خوبی جهت بهتر شدن وضعیت زنان و رفع مشکلات و کاهش آسیب ها داشته باشیم.

وی تصریح کرد: فعالیت های خوبی در چهار سال گذشته انجام شده و از شهیندخت ملاوردی معاون سابق امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به صورت ویژه تقدیر می کنم و همه باید قدردان این زحماتش باشیم.

وی ادامع داد: حتما بخشی از این برنامه ها را ادامه خواهیم داد و برخی را اصلاح می کنیم و حتما برنامه های جدید خواهیم داشت و تلاش ما این است که توسعه این فعالیت ها در دولت یازدهم، از مهم ترین برنامه های ما باشد.