سخنگوی اورژانس تهران از ١١ کشته و ٢٦ مصدوم در پی سقوط مرگبار اتوبوس در محور قدیم تهران به جاجرود خبر داد.

 

به گزارش مرور نیوز، در ساعت 02:26بامداد امروزسه شنبه 21شهریور96 به علت سقوط یک دستگاه اتوبوس مسافربری به داخل دره در محورقدیم تهران به جاجرود، بعد از خرمدشت، جمعی مسافران کشته و زخمی شدند.

حسن عباسی در گفت و گو با خبرنگار مرور نیوز در این باره اظهار داشت: به دنبال دریافت خبرفوق در مرکز ارتباطات مرکز اورژانس تهران، بلافاصله تعداد12دستگاه امبولانس و3دستگاه اتوبوس آمبولانس و 3خودروی فرماندهی به محل حادثه اعزام شدند.

حادثه اتوبوس

١١ کشته و ٢٦ مصدوم در پی سقوط اتوبوس

به گفته وی، به علت شرایط سخت محل حادثه، عملیات امدادرسانی به مصدومان تا ساعت6بامداد ادامه داشت. تا زمان اعلام این گزارش تعدادفوتی های حادثه 11نفروتعداد نفرات اعزامی به بیمارستانها 26نفر بوده که از نفرات اعزامی 17نفرآقا و9نفر خانم است.

سخنگوی اورژانس تهران در ادامه گفت: بیمارستانهایی که مصدومان را پذیرش کردند عبارتند از بیمارستان امام حسین(ع)- شهدای تجریش- شهیدفیروزگر- شهید لواسانی- و بعثت نیروی هوایی.

اسامی مصدومان اعلام شد

اسامی مصدومان حادثه اتوبوس

نقص فنی سیستم ترمز عامل سقوط اتوبوس

رئیس پلیس راه شرق استان تهران نیز در گفت و گویی اظهار داشت: سقوط اتوبوس ولوو به دره در محور قدیم تهران - جاجرود 11 نفر کشته و 28 نفر مجروح برجا گذاشت که در بررسی های اولیه علت این حادثه نقص فنی سیستم ترمز عامل سقوط اتوبوس گزارش شده است.

اتوبوس متعلق به شرکت مسافربری آریا سفر استان البرز بوده است

سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجادر گفتگویی اظهار داشت: اتوبوس مذکور متعلق به شرکت مسافربری آریا سفر استان البرز بوده و از کرج عازم ساری بوده است، علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.