معاون فنی و عملیات اورژانس تهران، تمهیدات اورژانس در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را تشریح کرد.

به گزارش مرور نیوز، اسماعیل فراهانی در مورد تمهیدات اورژانس تهران برای ایام تاسوعا و عاشورا اظهار کرد: اورژانس تهران برای این دو روز تمهیدات ویژه‌ای را در نظر گرفته و بر این اساس تمام 164 پایگاه اورژانس در آماده‌باش کامل هستند. پایگاه‌های شهری ما به جهت برگزاری مراسم‌ در هیئت‌های عزاداری در آماده‌باش هستند و پایگاه‌های جاده‌ای نیز به دلیل اینکه افرادی برای شرکت در مراسم عزاداری شهرستان‌ها،‌ در جاده‌ها تردد می‌کنند آماده‌باش هستند.

خدمت رسانی شبانه روزی اورژانس برای روزهای تاسوعا و عاشورا 

وی با اشاره به اینکه یک فروند بالگرد نیز با شعاع عملیاتی 150 کیلومتر طی دو روز تاسوعا و عاشورای حسینی در آماده‌باش است، افزود: برای اینکه از توان عملیاتی ما در این دو روز کاسته نشود، تمام مرخصی‌های پرسنلی را هم لغو کردیم و سامانه 115 نیز در آماده‌باش است تا به صورت شبانه‌روزی راهنمایی‌های لازم را به افرادی که تماس می‌گیرند ارائه دهند و مأموریت‌های لازم را هماهنگ کنند.

معاون فنی و عملیات اورژانس تهران در مورد تجهیزات و خودروهای مورد استفاده نیز گفت: تعداد 6 دستگاه اتوبوس-آمبولانس، 210 دستگاه آمبولانس، 150 دستگاه موتورلانس نیز در این دو روز برای امدادرسانی بهتر به شهروندان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فراهانی اضافه کرد: علاوه بر آماده‌باش، پایگاه‌های اورژانس، آمبولانس‌ها و موتورلانس‌های ما نیز در 237 نقطه از شهر مستقر می‌شوند تا خدمت‌رسانی بهتری داشته باشیم.