سرپرست مرکز عمرانی، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد گفت: کارگروه های ویژه ای برای تبدیل به احسنت املاک دانشگاه با هدف درآمدزایی این دانشگاه تشکیل شد.

به گزارش مرور نیوز، اقبال شاکری گفت: دانشگاه آزاد شبکه ای از ظرفیت‌های علمی، پژوهشی و آموزشی است که این ظرفیت‌ها می توانند تبدیل به احسنت شوند.

وی افزود: برنامه داریم از ظرفیت‌های این دانشگاه که با همت مسئولان گذشته در کشور و حتی خارج از کشور ایجاد شده است به عنوان یک منبع حمایتی در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی استفاده کنیم.

سرپرست مرکز عمرانی، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد تاکید کرد: با استفاده از ظرفیت‌های این دانشگاه می توان برنامه ریزی کرد تا تنها به شهریه متکی نباشیم و بتوانیم به موضوع کاهش شهریه‌ها و ارائه بورس بپردازیم.

شاکری گفت: ظرفیت‌ها متناسب با جهت گیری‌های دانشگاه از بالقوه به بالفعل تبدیل خواهند شد.

وی افزود: درحال بررسی ظرفیت‌های دانشگاه هستیم و کارگروه‌های ویژه برای تبدیل به احسنت املاک دانشگاه پیش بینی شده است.

سرپرست مرکز عمرانی، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: در این راستا شبکه هایی از مراکز آموزشی و پژوهشی، مراکز اقامتی، مراکز بهداشتی و درمانی در این دانشگاه برای بررسی ظرفیت‌های این مراکز ایجاد شده است.

شاکری تاکید کرد: ایجاد درآمد در دانشگاه آزاد به هر قیمتی مدنظر نیست ما برنامه داریم درآمدها در راستای پشتیبانی علمی، آموزشی و پژوهشی باشد.

وی عنوان کرد: در درآمد زایی و تبدیل به احسنت کردن املاک دانشگاه باید شان و برند دانشگاه حفظ شود.

سرپرست مرکز عمرانی، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد گفت: به طور مثال این دانشگاه دارای امکانات اقامتی مختلفی در استان‌های کشور است که برنامه داریم از ظرفیت ابتدا برای خانواده دانشگاه آزاد و در مرحله بعد برای دیگر دانشگاه‌ها و گردشگران فرهنگی از این امکانات استفاده کنیم.