رئیس سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: با انعقاد تفاهم نامه بهره‌برداری از سامانه الکترونیکی هویت ملی میان تعزیرات و سازمان ثبت احوال کشور امکان دسترسی به اطلاعات هویتی افراد فراهم می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، جمال انصاری رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در نشست مشترک و مراسم انعقاد تفاهم نامه بهره‌برداری از سامانه الکترونیکی هویت ملی سازمان تعزیرات حکومتی و ثبت احوال کشور که امروز یکشنبه برگزار شد، اظهار کرد: سازمان تعزیرات حکومتی با پیکره بزرگی که دارد در راستای رسالت اصلی خود که مبتنی بر نظارت و کنترل بر قیمت‌ها  است، فعالیت می‌کند.

وی در ادامه افزود: اتفاقی که امروز با همراهی ثبت احوال صورت می‌گیرد به عنوان اولین ارتباط داده‌ای تعزیرات به شمار می‌رود.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی عنوان کرد: قرار است با دسترسی تعزیرات به پایگاه اطلاعات جمعیتی و هویتی افراد، صحت‌سنجی از شهروندان صورت گیرد.

انصاری گفت: سازمان تعزیرات حکومتی سالانه با میلیون‌ها پرونده روبرو است که با انعقاد این تفاهم نامه، دسترسی به اطلاعات برای رسیدگی به پرونده‌ها بهتر می‌شود.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی افزود: ما هر چه بتوانیم داده‌های خود را بیشتر کنیم، می‌توانیم خدمات شفاف‌تر و موثرتری را به مردم ارائه بدهیم.

وی در پایان افزود: سازمان تعزیرات حکومتی با استفاده از پایگاه اطلاعات جمعیتی می‌تواند سوابق متخلفان را رصد کند.