رئیس پلیس تهران بزرگ تاکید کرد: راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی با تلاش ماموران انتظامی در کمال امنیت و آرامش برگزار شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی پس از اتمام مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین در تهران، با اشاره به اینکه با توجه به تجارب سنوات گذشته تمهیدات لازم در خصوص این راهپیمایی پیش بینی شده بود، گفت: برای برقراری امنیت این مراسم و مدیریت ترافیکی آن برنامه ریزی دقیق و مفصلی انجام شد و از نیمه شب گذشته تمامی یگان های این فرماندهی به صورت آماده باش 100 درصد بودند.


وی حضور پرتعداد و پرشور شهروندان مومن تهرانی در این راهپیمایی را کم نظر توصیف و تصریح کرد: این حضور انبوهی از جمعیت در کنار انضباط و آرامش نشان از فرهنگی غنی برگرفته از نهضت عاشورا دارد.

 

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تا پایان راهپیمایی پای کار بود

رئیس پلیس پایتخت افزود: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تمام توان در حوزه های مختلف امنیتی، انتظامی و ترافیکی پای کار بود تا این راهپیمایی عظیم بدون هیچ مساله ای و در اوج امنیت و آرامش برگزار شد.


سردار رحیمی خاطر نشان کرد: این حرکت خود جوش و معنوی امروز به یک سنت حسنه تبدیل شده است و این حادثه عظیم نمادی زیبا و با شکوه از شور و علاقه مردم ما به اهل بیت عصمت و طهارت می باشد.