وقوع آتش سوزی در یک فروشگاه پوشاک در چهار راه استانبول با حضور به موقع نیروهای دو ایستگاه آتش نشانی مهار و کاملا خاموش شد.

به گزارش مرور نیوز، در تماس مسئولان یک مجتمع تجاری با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی در یک فروشگاه پوشاک، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ نیروهای دو ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو حامل دستگاه های تنفسی را ساعت ۱۰:۵۷ امروز به خیابان جمهوری اسلامی، حوالی چهارراه استقلال روانه کرد.

فرشاد کریمی افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش نشانی در این خصوص گفت: در محل حادثه یک ساختمان تجاری مشاهده شد که در طبقه منفی یک این ساختمان، یک فروشگاه پوشاک ۳۰ مترمربعی آتش گرفته و دود بسیار غلیظی راهروهای ساختمان را در بر گرفته بود.

وی با اعلام اینکه کانون آتش سوزی در قسمت سیم کشی سقف کاذب این فروشگاه بود، ادامه داد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه جریان برق و گاز فروشگاه را قطع کردند و پس از بررسی و ایمن سازی کامل، با استفاده از دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده مشغول مهار شعله های سرکش آتش شدند.

افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش نشانی افزود: در این حادثه به هیچ یک از مالکان فروشگاه ها و شهروندان آسیبی نرسید و نیروهای آتش نشانی با حضور به موقع خود، شعله های آتش را مهار و کاملا خاموش کردند.