معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از ارائه خدمات درمانی مطلوب با تمام توان و ظرفیت به مصدومان زلزله در بیمارستان‌های این سازمان خبر داد.

 به گزارش مرور نیوز، دکتر مهدی درخشان ضمن بیان این خبر اظهار داشت:  یک نفر پزشک متخصص جراح مغز و اعصاب به همراه  تکنسین جراحی و ست های جراحی از اداره کل درمان تامین اجتماعی تهران به بیمارستان شهدای کرمانشاه اعزام شده اند.

وی افزود: همچنین یک دستگاه آمبولانس از استان همدان به بیمارستان شهدای کرمانشاه همراه با یک نفر تکنسین اتاق عمل و ست کرانیوتومی جهت افزایش توان نقل و انتقال مصدومین اعزام شده است.

درخشان گفت: با توجه به شرایط پزشکی و صدمات متعدد وارده به یکی از مصدومین بستری در بیمارستان شهدای کرمانشاه و عدم امکان انتقال هوایی بیمار به تهران طبق تشخیص پزشک مستقر در کرمانشاه، هماهنگی های لازم با اداره کل درمان تامین اجتماعی استان تهران جهت اعزام یک دستگاه آمبولانس مجهز به ICU و تجهیز آن به آتل های بادی به منظور انتقال این مصدوم به بیمارستان شهید دکتر فیاض بخش تهران صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: همچنین یک تخت ICU در بیمارستان شهید دکتر فیاض بخش تهران جهت پذیرش مصدوم مورد اشاره رزرو شده است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: بر اساس آخرین آمار دریافتی از ارائه خدمات به مصدومین زلزله، ٥٨٠نفر به بیمارستان های شهدا و حضرت معصومه(س) کرمانشاه مراجعه داشته اند و خدمات درمانی مختلف ازجمله سرپایی، بستری و جراحی را دریافت کرده اند.