فرمانده آتش نشانان اعزامی اظهار کرد:یک دستگاه کامیونت حامل یک دستگاه لیفتراک، حین حرکت در بزرگراه آزادگان واژگون شد.

به گزارش مرور نیوز، حسن ساعدی فرمانده آتش نشانان اعزامی بیان کرد:با اعلام واژگونی یک دستگاه کامیونت حامل یک دستگاه لیفتراک به سامانه 125،نیروهای آتش نشانی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 8:15 صبح روز گذشته به مسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان، قبل از ورودی خیابان خلیج فارس اعزام شدند.

 فرمانده آتش نشانان اعزامی گفت: یک دستگاه کامیونت حامل یک دستگاه لیفتراک حین حرکت در مسیر، ناگهان واژگون شده و مقدار زیادی گازوییل از باک کامیونت خارج شده و در سطح بزرگراه جاری شده بود.

وی ادامه داد: براثر این حادثه، راننده 35 ساله کامیونت از ناحیه دست و پا دچار آسیب دیدگی شده و قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی از اتاقک این وسیله نقلیه خارج شده بود.

ساعدی افزود: آتش نشانان به منظور جلوگیری از بروز حوادث احتمالی، جریان برق کامیونت را قطع کردند و پس از نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه، با کمک عوامل شهرداری مشغول خاک پاشی بر روی سطح لغزنده بزرگراه شدند.

وی در ادامه افزود: نیروهای آتش نشانی راننده مصدوم را برای مداوا تحویل امدادگران اورژانس دادند و پس از بازگرداندن کامیونت و لیفتراک به حالت اولیه با کمک جرثقیل، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان راهور دادند.