جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری سارق 18 ساله خودرو با 30 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ ابراهیم فرجی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرج  اظهار کرد: ماموران کلانتری 16 حصارک حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو پراید نقره ای که با سرعت غیرمجاز در حال حرکت بود مشکوک شدند که راننده خودرو پراید با دیدن پلیس به سرعت خود افزود و ماموران نیز اقدام به تعقیب وی کردند و با اخذ استعلام متوجه شدند خودرو سرقتی است.

وی ادامه داد: راننده پس از برخورد با چندین خودرو و با توجه به مسدود بودن مسیر، خودرو را رها کرد و با پای پیاده به سمت بیراهه متواری شد و با دیدن چاهی که در آن حوالی بود خود را داخل چاه مخفی که در نهایت توسط ماموران از چاه بیرون کشیده و دستگیر شد.

این مقام انتظامی افزود: راننده خودرو که جوانی 18 ساله بود به همراه خودرو به کلانتری منتقل و در بازجویی اولیه به 30 فقره سرقت خودرو و قطعات داخلی آن اعتراف و با اطلاعات به دست آمده تعداد سه دستگاه خودرو پراید کشف و به مالباختگان تحویل داده شد. 

سرهنگ فرجی با بیان اینکه سارق جهت سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضایی شد، عنوان کرد: با توجه به اینکه سارق جوان در تمام سرقت های خود از غفلت مالباختگان سو استفاده کرده بود، ضروری است شهروندان موارد ایمنی در خصوص پیشگیری از سرقت خودرو و توصیه های پلیس در این زمینه را رعایت کنند .