سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در مورد آتش‌سوزی در ساختمانی در میدان ولیعصر گفت: این آتش سوزی در طبقه منهای دو یک ساختمان که دانشکده خبر هم در آن فعالیت می‌کرد رخ داد که چندان حاد نبود و کسی هم در این حادثه مصدوم نشد.

به گزارش مرور نیوز، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در مورد آتش‌سوزی در ساختمانی در میدان ولیعصر گفت: این آتش سوزی در طبقه منهای دو یک ساختمان که دانشکده خبر هم در آن فعالیت می‌کرد رخ داد که چندان حاد نبود و کسی هم در این حادثه مصدوم نشد.

سید جلال ملکی، در مورد آتش‌سوزی یک ساختمان در میدان ولیعصر اظهار کرد: ساعت 15:53 امروز(پنجشنبه) یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان آموزشی در میدان ولیعصر به آتش نشانی اعلام شد که ظاهرا دانشکده خبر هم در طبقاتی از این ساختمان فعالیت می‌کند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه پس از اعلام حادثه 2 ایستگاه آتش‌نشانی در کنتر از 3 دقیقه در محل حاضر شدند، در مورد جزئیات حادثه گفت: در طبقه منهای 2 ساختمان کارگران مشغول کار بودند که موتور ژنراتور و بخشی از موتورخانه دچار آتش‌سوزی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آتش سریعا خاموش شد گفت: خوشبختانه آتش‌سوزی حاد نبود و مورد مصدومی هم نداشت و آتش‌نشانان سریعا توانستند بر آن غلبه کنند. کمی هم دود به طبقات بالایی سرایت کرده بود که به سرعت خالی شد.