نیروی انتظامی با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) و آغاز هفته وحدت را تبریک گفت.

به گزارش مرور نیوز،  نیروی انتظامی با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) و آغاز هفته وحدت را تبریک گفت.

  متن این پیام بدین شرح است:
اسلام به عنوان بر‌ترین و کامل‌ترین دین الهی، توسط آخرین پیامبر خداوند تبارک و تعالی حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم به بشریت عرضه شد، اما همواره دشمنان دین و اسلام از آغاز نبوت پیامبر تا امروز، با طرح انواع فتنه‌ها و با توسل به حربه فرقه گرایی، به دنبال تفرقه افکنی میان مسلمانان، بوده و هستند.
 
خداوند رحمان در قرآن کریم با آیه نورانی وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمیعاً وَ لا تَفَرَّقُوا بشریت را به وحدت و اتحاد حول محور توحید فرا می‌خواند.

این پیام می افزاید: وحدت و انسجام، همبستگی و همدلی مسلمانان، از تعالیم روح بخش اسلام و اصول فرهنگ قرآنی است و این مهم، همواره مورد تاکید و توصیه پیشوایان و بزرگان دین مبین اسلام بوده و هست و به حق نیاز جامعه اسلامی در تمام زمان‌ها به ویژه امروز است.

در این مقطع زمانی که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم، تمام تلاش خود را با سیاه نمایی، وارونه سازی و تحریف برای ایجاد انحراف در مسیر مسلمانان و اسلام حقیقی به کار گرفته، وظیفه و تعهد دلدادگان به اسلام تلاش برای تقویت وحدت میان مسلمانان است.

این پیام تاکید دارد:وحدت، رمز پیروزی و عزت مسلمین، وجهی از نصرت الهی است که از مسیر محبت و الفت قلب‌ها و تاکید بر اشتراکات بنیادین دینی، بارقه اعجاز را متجلی می‌سازد تا مسلمین با تکیه بر آن و فراتر از مرزهای محدود و تعریف شده جغرافیایی و تبعیضات و تعصبات قومی، اتحاد را رقم زنند.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان این پیام با تبریک فرا رسیدن سالروزخجسته میلاد برگزیده ترین رسول آسمانی حضرت محمد مصطفی(ص)، همچنین ولادت امام جعفر صادق (ع) و آغاز هفته وحدت می افزاید،شایسته است مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی با درک عمیق از موقعیت مسلمین، از فرصت های پیش رو در راستای تقویت و انسجام بهره برده و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز حفظه الله، در راستای تحکیم وحدت، گام های مستحکم تری بردارند.