رئیس کلانتری 158 کیانشهر، با اشاره به دستگیری یک سارق حرفه ای لوازم داخلی خودرو در محدوده خیابان شهرزاد،اظهار کرد: این سارق هنگام سرقت دستگیر و در بازجویی ها به چهار فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش مرور نیوز،  سرهنگ سید امین موسوی پور رئیس کلانتری 158 کیانشهر اظهار کرد: در پی سرقت های لوازم و محتویات خودرو توسط یک سارق و شکایت شهروندان، تیم های عملیاتی این کلانتری برای شناسایی سارق وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: پس از بررسی سوابق و مشاهدات عینی شاکیان و شاهدان، مشخصات سارق به دست آمد و نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و متعاقبا دستور بازداشت متهم صادر و ماموران به محل سکونت وی واقع در بلوار شهرزاد اعزام شدند.

سرهنگ موسوی پور، افزود: با ترفند های پلیسی متهم بازداشت شده و در بازرسی از محل نیز چندین قطعه لوازم مسروقه خودرو و محتویات داخلی آن از جمله، عینک آفتابی، جعبه ابزار، جک و آچار خودور، ضبط، باند، کابل باتری و تعدادی لوازم شخصی کشف و ضبط شد.

وی اعلام کرد: متهم به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو در محدوده مذکور اعتراف و همچنین به چهار فقره سرقت لوازم داخلی خودرو طی روزهای گذشته اقرار کرد و اذعان داشت که اموال مسروقه را به مالخران اموال مسروقه می فروخته است.

گفتنی است، با تلاش ماموران این کلانتری تعدادی از مالباختگان پرونده مذکور شناسایی و به کلانتری دعوت شده اند تا ضمن حضور در کلانتری اموال مسروقه خود را بازپس بگیرند.