معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد:14 هزار دستگاه خودرو از روز اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل اعمال قانون شده اند.

به گزارش مرور نیوز،  سرهنگ موسوی پور معاون هماهنگ کننده پلیس راهورتهران بزرگ در رابطه با طرح زوج و فرد از درب منازل اظهار داشت: پلیس راهور به دلیل مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوا از ابتدای صبح اجرای طرح زوج و فرد از درب منزل در 400 نقطه شهر مستقر و در حال نظارت بر اجرای طرح هستند .

وی با بیان اینکه با متخلفان این طرح برخورد می شود، افزود: با متخلفانی که طرح زوج و فرد را رعایت نکنند، برخورد خواهیم کرد.

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ از توقف خودروهایی با پلاک مخالف روز طرح زوج و فرد خبر داد و گفت: بنابر ماده 18 قانون تخلفات و اخذ جرایم، خودروهایی که با پلاک های روزهای مخالف تردد می کنند ، پلیس ضمن اعمال قانون ، خودرو را متوقف و اخطار بازگشت به منازل را می دهد.

وی با بیان اینکه اگر تخلف ادامه داشته باشد، هریک ساعت یک بار، اعمال قانون یک برابر تکرار می شود، افزود:خودروهای آلاینده ، دود زا و فاقد معاینه فنی در 400 نقطه فک پلاک و به تعمیرگاه اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه از روز اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل 14 هزار دستگاه خودرو اعمال قانون شده اند، گفت: این اعمال قانون برای سلامتی خود شهروندان و شرایط آلودگی هوا است.