دبیر هیئت منصفه دادگاه مطبوعات اظهار کرد: مدیر مسئول و نویسنده خبرگزاری دانشجو به اتهام نشر مطالب خلاف واقع محاکمه شدند و هیئت منصفه دادگاه مطبوعات به اتفاق آرا هر دو متهم را مجرم ندانست.

 به گزارش مرور نیوز، علی اکبر کسائیان دبیر هیئت منصفه دادگاه مطبوعات ، در خصوص دادگاه مطبوعات که امروز(یکشنبه) برگزار شد، گفت: دادگاه رسیدگی به پرونده های مطبوعاتی خبرگزاری دانشجو، سایت فرهنگ و هنر و سایت الف در شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی رسیدگی شد.

وی افزود: مدیرمسئول و نویسنده خبرگزاری دانشجو به اتهام نشر مطالب خلاف واقع محاکمه شدند و هیئت منصفه دادگاه مطبوعات به اتفاق آرا هر دو متهم را مجرم ندانست.

وی ادامه داد: سایت فرهنگ و هنر 5 متهم داشت که وکیل شاکی در همان ابتدای جلسه برای 4 متهم اعلام رضایت کرد،اما از متهم دیگر این سایت که مدیرمسئول سایت و روزنامه صبا بود به اتهام نشر اکاذیب از شکایت خود گذشت نکرد و در نتیجه هیئت منصفه مطبوعات با اکثریت آرا متهم را مجرم ندانست.

کسائیان افزود: سایت الف با شکایت وزیر سابق صنعت و معدن به اتهام توهین و نشر اکاذیب به اتفاق آرا در هر دو مورد مجرم شناخته نشد.