سخنگوی ستاد مبارزه با موادمخدر اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ورود عالمانه دستگاه‌های مختلف به مسئله مبارزه با موادمخدر تاکید کردند و راهکارهایی را در مورد مبارزه با مواد مخدر ارائه کردند.

به گزارش مرور نیوز،  پرویز‌ افشار‌ سخنگوی ستاد مبارزه با موادمخدر در یازدهمین نشست خبری خود که امروز(دوشنبه) برگزار شد، با اشاره‌ به اقدامات‌ صورت گرفته‌ در حوزه‌ مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: در جلسه‌ آبان ماه مقام معظم رهبری‌ راهکارهایی را در مورد مبارزه با مواد مخدر ارائه کردند و اولویت‌ اصلی را بر پیشگیری‌ از اعتیاد قرار دادند و مقرر شد حدود 50 درصد‌ بودجه به امر پیشگیری اختصاص‌ یابد.

 وی افزود: مقام معظم رهبری‌ اولویت‌ را به پیشگیری از آسیب‌های جمعیت دانش‌آموزی و اجرای طرح‌های تحولی‌ و نوآورانه‌ دستگاه‌ها قرار دادند و بر این اساس باید تمامی دستگاه‌ها گزارش عملکرد خود را در این زمینه تا 6 ماه آینده به ایشان ارائه دهند.

سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه مقام معظم رهبری‌ از عملکرد برخی دستگاه‌ها رضایت داشتند و همچنین نسبت به عملکرد برخی دستگاه‌ها  نیز اعلام نارضایتی‌ کردند، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ورود عالمانه دستگاه‌های مختلف به مسئله مبارزه با موادمخدر تاکید کردند و گفتند ما باید شاهد جدیّت بیشتر دستگاه‌های اجرایی در زمینه مبارزه با موادمخدر باشیم.