رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بازماندگان پلاسکو نسبت به قول‌هایی که داده شد تضمین کافی پیدا نکرده‌اند، گفت: از این رو اعتماد شهروندان به دستگاه‌های نظارتی‌ ترک برداشته است.

به گزارش مرور نیوز، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران‌ در آغاز سی و نهمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، با گرامیداشت سالگرد جان باختگان حادثه‌ پلاسکو اظهار کرد: گزارش ملی از حادثه‌ پلاسکو‌ از سوی کمیته رئیس جمهور تهیه و در صحن شورا هم خوانده شد.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: به نظر می‌آید بازماندگان حادثه‌ پلاسکو نسبت به قول‌هایی که داده شد‌ و تضمین‌ عدم‌ تکرار‌ حوادث‌ مشابه‌ و نوسازی ساختمان‌‌هایی مانند پلاسکو به اعتماد کافی نرسیده‌اند.

اعتماد شهروندان نسبت به دستگاه های نظارتی ترک برداشته است

وی افزود: از سویی اعتماد شهروندان به دستگاه‌های نظارتی ترک برداشته است و امیدواریم این اعتماد به نهادها بازگردد.

هاشمی

هاشمی رفسنجانی در ادامه با اشاره به سالروز درگذشت مهندس بازرگان گفت: هر چند که اختلاف سلیقه‌هایی بین بازرگان و نیروهای خط امام(ره) بود، اما نباید خدمات او را نادیده‌ بگیریم‌ و بازرگان را در مقابل انقلاب فرض‌ کنیم.

وی گریزی هم به لایحه بودجه 97 زد و تاکید کرد: کاهش هزینه و افزایش درآمد پایدار‌ از اولویت‌های مورد نیاز مردم و جز مطالبات تهرانی‌ها است که بودجه سالانه از مهم‌ترین‌ مصداق‌های آن است.

بودجه شهرداری از حیث منابع مصرف حساسیت بالایی دارد

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه بودجه شهرداری از حیث‌ منابع مصرف حساسیت بالایی دارد، اظهار کرد: در مواردی بودجه شهرداری از بودجه برخی وزارتخانه‌ها بیشتر است.

شهروندان تهرانی پژواک صدای رای خود را از عملکرد شهرداری بشنوند

هاشمی رفسنجانی در پایان ابراز امیدواری کرد که شهروندان تهرانی پژواک صدای‌ رای خود و اعتراضاتی‌ که اخیرا بیان کردند را در عملکرد شهرداری بشنوند.