سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های مواصلاتی کشور را بیان کرد و گفت: ترافیک سنگین در آزادراه تهران-کرج و بارش برف و باران در اکثر محورهای مواصلاتی کشور وجود داد.

 به گزارش مرور نیوز، سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های مواصلاتی کشور اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در آزادراه تهران-کرج حد فاصل وردآورد تا پل کلاک، آزادراه قزوین-کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس، آزادراه قم-تهران محدوده نعلبندان و حدفاصل حسن آباد تا تهران سنگین است و همچنین در سایر محور‌های اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان است.

بارش برف

وی افزود: در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، البرز، اصفهان، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی و رضوی، زنجان، قزوین، قم، مرکزی، مازندران، همدان، کردستان، لرستان، سمنان، گلستان، کهگیلویه و بویر احمد، گیلان و کرمانشاه بارش برف و باران و در برخی از محور‌های استان خوزستان بارش باران را شاهد هستیم.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: جهت تردد در محور‌های کوهستانی و برف گیر کشور به همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.