آزمون مرحله دوم تصدی منصب قضا سال ۹۶، صبح روز جمعه ۲۷ بهمن ماه در شهر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، آزمون مرحله دوم تصدی منصب قضا قوه قضاییه سال ۱۳۹۶ صبح روز جمعه مورخ 27 بهمن ماه منحصرا در شهر تهران برگزار می‌شود.

بر اساس اطلاعیه معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، شروع فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز و درب‌های ورود به جلسه امتحان در ساعت ۸:۰۰ صبح بسته خواهد شد، لذا تمام داوطلبان باید قبل از بسته شدن درب‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

لینک مربوط به پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز چهارشنبه 25 بهمن ماه بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل شماره پرونده، کد پیگیری یا نام و نام‌خانوادگی، سال تولد، شماره ملی وشماره سریال کارت اعتباری نسبت به پرینت آن اقدام کنند.

بدیهی است که هر داوطلب برای شرکت در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار خود را ارائه کند.

چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند لازم است در روز پنجشنبه مورخ 26بهمن ماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰ با شماره تلفن ۳۶۱۸۲۱۶۰-۰۲۶ تماس حاصل کنند.