سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با اشاره به آتش‌سوزی در ساختمان خیابان دانشگاه جنگ گفت: خوشبختانه این آتش‌سوزی خسارت جانی نداشت.

به گزارش مرور نیوز، سخنگوی سازمان آتش نشانی آخرین وضعیت آتش سوزی در ساختمان خیابان دانشگاه جنگ را اعلام کرد.

جلال ملکی اظهار کرد: ساعت 11 و 17 دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در ساختمانی مسکونی در خیابان باستان، خیابان دانشگاه جنگ به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله دو ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات کامل به محل اعزام شدند

آتش حدود زیادی از طبقات را فراگرفته بود

وی ادامه داد: محل آتش‌سوزی یک ساختمان چهار طبقه مسکونی بود که هر طبقه یک واحد داشت، هنگامی که آتش‌نشانان در کمتر از سه دقیقه به محل رسیدند، مشاهده کردند که در طبقه چهارم این ساختمان یک واحد حدودا 50 متری دچار آتش‌سوزی شده و کاملا شعله‌ور است، همچنین این آتش حدود زیادی از طبقات را فراگرفته و درحال سرایت به اطراف بود.

آتش سوزی ساختمان برق حرارتی

دو نفر داخل این واحد محبوس و گرفتار هستند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با اشاره به اینکه خبرهای اولیه حاکی از آن بود که دو نفر داخل این واحد محبوس و گرفتار هستند، گفت: آتش‌نشان در اولین اقدام هر دو نفر را که یک آقا و خانم جوان بودند و از نقاط مختلف بدن دچار سوختگی شده بودند، از ساختمان خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند.

ملکی در پایان با بیان اینکه در حال حاضر آتش خاموش شده و محل ایمن سازی شده است، تصریح کرد: محل آتش‌سوزی را برای بررسی علت، تحویل کارشناسان دادیم.