رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: برای بنده محرز نیست که علت استعفا نجفی مسئله بیماری است. با مردم باید صریح و شفاف صحبت کنیم.

به گزارش مرور نیوز، مرتضی الویری در جلسه رسیدگی به استعفای نجفی شهردار تهران با بیان این مطلب افزود: من به عنوان شهردار شورای شهر اول تجربه ای تلخ دارم و در آن زمان آقای حجاریان امضا ۸ نفره ای از ۱۵ نفره برای حضور آقای ملک مدنی ارائه شد.

وی ادامه داد: من استعفا دادم ولی مشکلات زیادی برای شهر ایجاد شد.

وی با تاکید براینکه تغییرات در حوزه های مدیریتی سطح کلان بسیلر دشوار است، بیان کرد: وقتی مدیر عوض می شود تغییرات سلیقه ای انجام می شود و لطمات بسیاری دارد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با بیان اینکه نباید مدیر تغییر کند مگر الزام باشد، یادآور شد: پاکدستی و مقابله با فساد توسط آقای نجفی شاهکار بوده و مبارزه با فساد انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه فساد ریشه کن نشده اما جهت گیری بسیار خوبی انجام شده است، تاکید کرد: برنامه ریز بودن از ویژگی های شهرداری آقای نجفی بوده است و کارهای سترگی با مدیریت ایشان شکل گرفته است.

الویری با بیان اینکه ما در میانه راه هستیم و در چند ماه دیگر باید برنامه ریزی شود، گفت: رابطه خوبی با مجلس و دولت دارند و سود زیادی عاید شهرداری تهران شد.

وی افزود: برای بنده محرز نیست که علت استعفا نجفی مسئله بیماری است. با مردم باید صریح و شفاف صحبت کنیم.

الویری در پایان تاکید کرد: به طور قاطع رای مخالف به استعفا آقای نجفی می دهم.