محدودیت های ترافیکی چهارشنبه ۲۲ فروردین الی یکشنبه ۲۶ فروردین ماه ۹۷ اعلام شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی طبق اعلام مرکز مدیریت راه های کشور، محدودیت های ترافیکی چهارشنبه ۲۲ فروردین الی یکشنبه ۲۶ فروردین ماه ۹۷ اعلام شد که به شرح زیر است:

تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 22 فروردین ماه سال جاری تا ساعت 6 روز یکشنبه 26 فروردین از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود؛ تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز شنبه 25 فروردین ماه از کرج به سمت مرزن آباد در محور کندوان ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه انجام خواهد شد.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز شنبه 25 فروردین ماه در محور هراز از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 17 تا 24 همان روز با اعلام ماموران پلیس راه در محل، از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

در این مدت تردد وسایل نقلیه سنگین (به استثناء حاملین موادسوختی و یافاسدشدنی) از جمله انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس در محور کندوان و کماکان ممنوع خواهد بود.

تردد انواع کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 22 فروردین ماه و همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای پنجشنبه، جمعه این هفته و شنبه آینده از محور هراز ممنوع شده است.

تردد انواع تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز شنبه 25 فروردین ماه سال جاری از تهران به قائم شهر و بالعکس در محور فیروزکوه ، ممنوع است.