فرمانده ناجا گفت: گستردگی، تنوع و اختیاراتی که نیروی انتظامی دارد هیچ دستگاهی ندارد.

به گزارش مرور نیوز، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در جمع فرماندهان، مسئولان و کارکنان انتظامی استان سمنان با تبریک بهار طبیعت و اعیاد رجبیه، اظهار کرد: کار و اهداف بلند و مقدس پلیس که همان امنیت و آرامش مردم است عبادت به شمار می‌رود. 

وی با بیان اینکه امنیت بالاترین نعمت برای مردم است و پلیس حافظ و باعث ارتقاء این نعمت در کشور است افزود: باید شاکر خداوند باشیم که توفیق خدمت به مردم و نظام را نصیب ما کرد. 

فرمانده ناجا ادامه داد: امروز مشروعیت همه ما و همه کسانی که در جمهوری اسلامی مشغول کار هستند به واسطه تبعیت از فرماندهی معظم کل قواست.

سردار اشتری با تقدیر از خدمات پلیس در استان سمنان اضافه کرد: حضور، تدابیر و همت پلیس امنیت خوبی را در استان سمنان به دنبال داشته است. 

وی تصریح کرد: اگر امنیت با ثبات و مثال زدنی در کشور وجود دارد به واسطه تلاش‌هایی است که از سوی همه دستگاه‌ها به خصوص نیروی انتظامی صورت می‌گیرد. 

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه سال ۹۶ رخدادهای زیادی در کشور داشتیم که نیروی انتظامی در آنها خوش درخشید افزود: تامین امنیت انتخابات و ماموریت خطیر اربعین از جمله این کارهای بزرگی بود که پلیس سال قبل به خوبی از عهده آن برآمد. 

وی با بیان اینکه دی ماه سال گذشته، حوادت پیچیده و گسترده ای در بستر مشکلات اقتصادی اتفاق افتاد اظهار کرد: دشمنان خارجی‌ و شبکه‌های ماهواره ای در این حوادث سوار بر این موج شدند تا مردم را در مقابل نظام قرار بدهند که به فضل الهی و با هوشیاری به موقع مردم و حضور مقتدرانه و هوشمندانه نیروی انتظامی، این ماموریت هم به خوبی پشت سرگذاشته شد .

سردار اشتری، عملکرد ناجا در حوادث دی‌ماه و خیابان پاسداران را موفق ارزیابی کرد و گفت: اقتدار توأم با هوشمندی و عدالت در برخوردها را از سوی پلیس در درگیری خیابان پاسداران مشاهده کردیم.

وی با بیان اینکه مردم به نیروی انتظامی اعتماد دارند ادامه داد: رضایت و اعتماد مردم به نیروی انتظامی بر پایه نظرسنجی های مراکز علمی کشور افزایش یافته است. 

این مقام ارشد انتظامی با اظهار امیدواری از اینکه امسال حادثه خاص امنیتی در کشور نداشته باشیم، ادامه داد: ما برابر وظایف ذاتی خود باید همیشه و برای هر حادثه‌ای آماده باشیم. 

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی باید همیشه برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و مردم آماده باشد به نقش مهم خانواده‌های پلیس اشاره و تصریح کرد: باید از خانواده‌های ماموران انتظامی هم تشکر کنیم چرا که خانواده‌ها نقش تعیین کننده‌ای در پیشرفت کارها داشته اند. 

فرمانده ناجا با بیان اینکه نباید نسبت به خانواده و حال آنان غافل باشیم اظهار کرد: ما باید مراقب خود باشیم چه از لحاظ ظاهر که باید نشانگر سیمای صالحین باشد و چه از لحاظ باطن و رعایت اخلاق اسلامی که رسالت دینی همه ما است. 

وی با بیان اینکه بهترین، شریف‌ترین و پاک دست ترین نیروها را در نیروهای انتظامی داریم ادامه داد: ما که حافظ جان، مال، ناموس و امنیت مردم هستیم باید نسبت به اعمال و رفتار خود مراقبت داشته باشیم .

سردار اشتری با بیان اینکه گستردگی، تنوع و اختیاراتی که نیروی انتظامی دارد هیچ دستگاهی ندارد، به تلاش خود برای بهبود معیشت نیروها اشاره کرد و افزود: معیشت کارکنان که حضرت آقا در حکم بنده به صراحت به آن تاکید فرمودند از همان روزهای اول و با جدیت تمام، مد نظر بوده است. 

وی با اشاره به خبر ویژه خود برای ماموران ناجا ادامه داد: امسال و سال آینده اقدامات خاص و اتفاقات خوبی در حوزه معیشت کارکنان رخ می‌دهد. 

فرمانده ناجا یادآوری کرد: سختی ها و مشکلات کار در ناجا نباید به روحیه قوی کارکنان صدمه و لطمه ای بزند و ماموران پلیس باید با مناعت طبع به خدمتگزاری خود ادامه بدهند.