رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: ما متاسفانه مدیریت یکپارچه در شهرداری نداریم و این مشکلات ایجاد می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر انصراف بعضی از گزینه‌های شهرداری تهران اظهار کرد: تاکنون هیچکدام از این افراد انصراف نداده‌اند و برای حضور در شهرداری تهران اعلام آمادگی کردند و اعضای شورا نیز تاکنون با تعدادی از آنها صحبت کرده‌اند.

وی درباره حضور حجتی وزیر جهاد کشاورزی دولت نیز اظهار کرد: آقای حجتی اعلام آمادگی کرده است و چون وزیر دولت است باید از دولت نیز اجازه بگیرد.

علیخانی بیان داشت: در بیرون از شورا شایعاتی وجود دارد که هیچکدام از آنها صحت ندارد. اعضا باید برنامه‌ کاندیداها را ببیند و در آن چارچوب مقایسه لازم را انجام دهد و گزینه‌های شهرداری نیز باید تیم خود را به کمیسیون‌های تخصصی معرفی کند.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه  آیا فشارهای سیاسی برای انتخاب شهردار وجود دارد گفت: تاکنون فشار سیاسی نبوده است و اعضای شورای شهر تهران دارند کار خود را انجام می‌دهند و جلسات هم‌اندیشی نیز همچنان برپا است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر نحوه توزیع آرم طرح ترافیک نیز گفت: در آیین نامه نمی‌توانیم تعداد آرم را مشخص کنیم و آیین‌نامه‌ای که برای آرم طرح ترافیک خبرنگاران ارسال کرده بودند به شکلی بود که کسی نتواند طرح بگیرد که اعضای شورا آن را اصلاح کردند و شهرداری مسئول آزار و اذیت مردم نیست و وظیفه خدمت‌رسانی به مردم را دارد.

وی افزود: اینکه چشم‌مان را ببندیم سختگیرانه و غیراصولانه برخورد کنیم آسیب می‌بینیم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران بیان داشت: تعداد آرم طرح ترافیک را شورای شهر تهران و شهرداری کم نکرده است بلکه در شورای عالی ترافیک این موضوع تصویب شده است.

علیخانی افزود: ما متاسفانه مدیریت یکپارچه در شهرداری نداریم و این مشکلات ایجاد می‌شود.