فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: در حال حاضر ۶۰۰ نفر از ماموران پلیس پایتخت که در ماموریت‌ها حضور دارند، تحت آموزش قرار گرفته اند؛ در این دوره از آموزش قرارگاه جهادی تلاش داریم که آموزش‌های تئوری را به مهارتی تبدیل کنیم.

به گزارش مرور نیوز، سردار حسین رحیمی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با حضور در مراسم اولین دوره اختتامیه سلاح کشی عملیاتی ویژه کارکنان پلیس تهران بزرگ، گفت: در طول شبانه روز به طور میانگین ۱۰ مورد تیراندازی در سطح شهر تهران داریم که به منظور برخورد با سارقان و مجرمان انجام می‌شود، بنابراین پلیس‌های پایتخت باید آموزش‌های مدرن تیراندازی را فرا بگیرند.

وی با تاکید بر اهمیت آموزش، گفت: تلاش داریم مجتع آموزشی استاندارد با فناوری‌های روز دنیا را برای آموزش کارکنان فراهم کنیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه آموزش باید اثر بخش باشد، تصریح کرد: در حال حاضر ۶۰۰ نفر از ماموران پلیس پایتخت که در ماموریت‌ها حضور دارند، تحت آموزش قرار گرفته اند؛ در این دوره از آموزش قرارگاه جهادی تلاش داریم که آموزش‌های تئوری را به مهارتی تبدیل کنیم.

سردار رحیمی با اشاره به اهداف قرارگاه جهادی معاونت آموزش و تربیت فاتب، تاکید کرد: ایجاد شهرک آموزشی انتظامی و میدانی و نیز استمرار این آموزش‌ها تا رسیدن به اهداف بلند مدت قرارگاه جهادی، از موضوعات مهمی است که در دستور کار این پلیس قرار دارد.