سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا محدودیت های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور را اعلام کرد.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه  از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه  از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

وی افزود:  تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج–چالوس و بالعکس به استثنای حاملان موادسوختی و یا فاسدشدنی کماکان ممنوع است.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در محور هراز تردد تمامی تریلر‌ها کماکان ممنوع است و همچنین تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و  از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه  از محور هراز ممنوع است.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: تردد موتورسیکلت از جاده های کرج، چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران- سمنان- مشهد در رفت و برگشت از فردا چهارشنبه تا شنبه 12 خرداد ماه جاری ممنوع است و تنها موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک شامل این طرح نیستند و می توانند در این جاده ها تردد کنند.