رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران محدودیت‌های تردد و توقف در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) را تشریح کرد.

به گزارش مرور نیوز، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران درباره محدودیت‌های تردد و توقف در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) گفت: محدودیت‌های تردد در این مراسم از ساعت ۱۳ روز دوشنبه ۱۴ خرداد اعمال می‌شود و براین اساس تردد خودروهای سنگین از محور جنوب به شمال جاده قدیم قم از پل قاسم‌آباد به سمت شمال ممنوع است و خودروها برای ورود به تهران به‌سمت کمربندی ورامین هدایت خواهند شد. همچنین تردد خودروهای سنگین از محور شمال به جنوب شهید رجایی از پل آزادگان به سمت جنوب ممنوع است و خودروها به سمت آزادگان غرب و شرق هدایت خواهند شد.

وی در همین رابطه افزود: تردد انواع خودروهای سنگین و شخصی به‌جز اتوبوس‌های مربوط به پارکینگ‌های ۴،۵،۶ و ۱۰ در بزرگراه شهید هاشمی از پل شهید صنیع‌خانی به سمت جنوب ممنوع است. همچنین تردد انواع خودروهای سبک و سنگین به‌جز اتوبوس‌های مربوط به پارکینگ‌های ۴،۵،۶ و ۱۰ در طول بلوار علامه عسگری حد فاصل سه‌راهی باقرشهر تا پل حرم مطهر در خلیج فارس ممنوع است.

مهماندار ادامه داد: تردد اتوبوس و مینی‌بوس در محور شمال به جنوب خلیج فارس از پل شهید کاظمی ممنوع است. به‌علاوه تردد کلیه خودروها به‌جز اتوبوس‌های مربوط به استان قم، در محور آزادراه قم-تهران از پل حسن‌آباد، وهن‌آباد و واوان به‌سمت تهران ممنوع است؛ لذا خودروهایی که قصد حرکت به سمت تهران را دارند می‌توانند وارد جاده قدیم قم شده و در ادامه به سمت تهران حرکت کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین درباره محدودیت‌های توقف در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) گفت: توقف در طول بلوار علامه عسگری حد فاصل سه‌راه باقرشهر تا خلیج فارس در مسیر رفت و برگشت ممنوع است. همچنین طول اتوبان خلیج فارس حد فاصل پل شهید کاظمی تا عوارضی و در ادامه تا پل کهریزک، رفت و برگشت مخصوصاً حد فاصل پل حرم مطهر تا عوارضی تهران-قم توقف ممنوع است.

مهماندار در این رابطه اضافه کرد: توقف در کلیه ورودی‌ها و خروجی‌های پارکینگ‌های اطراف حرم ممنوع است. همچنین توقف اتوبوس‌ها در طول بزرگراه شهید هاشمی در مسیرهای رفت و برگشت حد فاصل پل شهید صنیع‌خانی تا میدان ساعت ممنوع است.