مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند از وجود نزدیک به ٥٠٠هزار مشتری وفادار در فروشگاه‌های زنجیره ای شهروند خبر داد.

به گزارش مرورنیوز، سید علی اکبر علوی بااعلام این خبر و با اشاره به رقم دقیق مشتریان وفادار، گفت: تعداد مشتریان وفادار به طور دقیق ٤٧٤هزار و ٨٢٥ نفر می باشد، که به طور مرتب با آنها در تماس هستیم.

وی با بیان این که برای مشتریان وفادار اقدامات ویژه ای انجام می دهیم، افزود: این افراد علاوه بر شرکت در قرعه کشی از تسهیلات دیگری از جمله صدور کارت هایی ویژه نیز برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل فروشگاه های شهروند با اشاره به این که به طور مداوم نظر سنجی از مشتریان صورت می گیرد، ادامه داد: با توجه به نظرسنجی‌های به عمل آمده میزان رضایتمندی مشتریان در ٣ محور کیفیت، قیمت و تکریم مشتری بالغ بر ٩٠درصد است.

بنا براعلام سایت تهران سما، علوی در ادامه با اشاره به بررسی‌های میدانی و درخواست‌های مشتریان مبنی بر افتتاح فروشگاه شهروند در برخی از مناطق تهران، تصریح کرد: بنا به بررسی‌های صورت گرفته و درخواست مشتریان، افتتاح فروشگاه شهروند در برخی مناطق، در دستور کار قرار گرفته است.

این مسوول خاطرنشان کرد: در حال حاضر با عنایت به مشارکت های شرکت شهروند با شهرداری و بخش خصوصی در مناطق ١٧، ١٨، ٢٢ و ٧ اقداماتی صورت گرفته است.