معاون بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی گفت: براساس مصوبه هیأت وزیران آخرین مهلت استفاده از تسهیلات مقرر در قانون بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب ١٠ تیرماه خواهد بود و از تمامی کارفرمایان دارای بدهی دعوت می کنیم که از فرصت باقی مانده برای استفاده از این قانون استفاده کنند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمد حسن زدا اظهار داشت: به کارفرمایان متقاضی استفاده از قانون بخشودگی جرائم پیشنهاد می کنیم که مراجعه به شعب و پرداخت یا تعیین تکلیف بدهی خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

وی ادامه داد: به منظور همکاری حداکثری و بهره مندی بیشتر کارفرمایان از مزایای مقرر در قانون بخشودگی جرائم، شعب سازمان تأمین اجتماعی سراسر کشور در روزهای نهم و دهم تیر ماه تا ساعت ٢٠ آماده پاسخگویی به کارفرمایان متقاضی استفاده از این قانون خواهند بود.

معاون بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی گفت: گزارش های دریافتی از ادارات کل تأمین اجتماعی سراسر کشور بیانگر استقبال گسترده کارفرمایان و مدیران واحدهای تولیدی از طرح بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب است.

وی با بیان اینکه قانون بخشودگی جرائم در سال ٩٥ نیز اجرا شده بود، گفت: در آن دوره حدود ١٠٠٠ میلیارد تومان از جرائم تعلق گرفته به کارفرمایان دارای بدهی به سازمان تأمین اجتماعی مشمول بخشودگی قرار گرفت و پیش بینی می کنیم که در این دوره نیز شاهد استقبال بیشتری از تسهیلات ایجاد شده باشیم.