تولیت آستان مقدس حضرت شاه چراغ و عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن تشکر و قدردانی از زحمات سازمان تامین اجتماعی بر حفظ کرامت و عزت نفس آحاد جامعه تاکید کرد و افزود: تلاش‌های شما عزیزان سبب خیر در جامعه است.

به گزارش مرور نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، آیت‌ الله علی‌اصغر دستغیب، در ادامه با تاکید بر نقش خیرین در جامعه به تجربیات پیشین در زمینه مجمع خیرین حوزه سلامت اشاره کرد و اظهار داشت: در دیدار با مقام معظم رهبری ایشان بر این نکته تاکید کردند که اگرچه در گذشته نیکوکاران کمک‌های خود را انجام می‌دادند اما به علت پراکندگی آنها، نتایج حاصله به اندازه کار خیریه به شکل منسجم و تشکیلاتی که امروز صورت میگیرد چشم گیر نبود.

وی ادامه داد: امیدوارم همانطور که خیرین پیش از این در مجمع سلامت فعال بودند امروز نیز به تامین اجتماعی در انجام وظایفش یاری کنند و طرح‌هایی که توضیح دادید مانند بیمارستان جدید تامین اجتماعی فارس زودتر و بهتر به نتیجه برسد.

سید تقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت سازمان تامین اجتماعی در کشور گفت: افراد تحت پوشش و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی از کرامت خاصی برخوردار هستند زیرا عمر خود را صرف کار و زحمت نموده‌اند و امروز نیز از اندوخته خودشان در این سازمان بهره‌مند هستند.

مدیرعامل تامین اجتماعی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های تامین اجتماعی به نقش مهم خیرین در پیشبرد اهداف تامین اجتماعی اشاره کرده و بر توجه ویژه مدیریت و کارکنان این سازمان در اجرای وظایفشان تاکید کرد.