پلیس راهور کشور از یکطرفه شدن تردد خودروها در محور کندوان از عصر جمعه تا یک بامداد روز شنبه خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، پلیس راهور کشور امروز (چهارشنبه 27 تیر ماه) اعلام کرد که محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی استان مازندران به پایتخت از ساعت 12 ظهر امروز (چهارشنبه) آغاز می شود و تا 6 صبح شنبه سی ام تیر ماه برقرار است . 

بر این اساس ، تردد هر نوع موتور سیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی در این مدت در محورهای کندوان ، هراز و فیروزکوه ممنوع خواهد بود . 

محور کندوان 

- رفت و آمد تمامی وسایل نقلیه موتوری از ساعت 14 تا 24 روز جمعه بیست و نهم تیر از کرج به سمت چالوس ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا یک بامداد روز شبنه از چالوس به سمت کرج یک طرفه خواهد بود . 

- همچنین ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محور کندوان از جمله تریلر ، کامیون و کامیونت به غیر از حاملین سوخت و مواد فاسد شدنی ، ادامه دارد . 

محور هراز 

- رفت و آمد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است . 

- براساس اعلام پلیس راه ، تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 امروز (چهارشنبه) و همچنین از ساعت 8 صبح تا 12 شب روزهای پنجشنبه و جمعه بیست و هشتم و بیست و نهم تیر ماه در جاده هرازممنوع است . 

 وضعیت جوی 

بر اساس پیش بینی هواشناسی سیاه بیشه جاده کندوان هم اکنون هوای این منطقه مه آلود و دمای هوا نیز 18 درجه سانتی گراد است.

همچنین هوای روز پنجشنبه در این جاده کوهستانی نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده پیش بینی شده و دمای هوا نیز بین 19 تا 30 درجه بالای صفر در نوسان است. 

هوای روز جمعه این محور کوهستانی نیز نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده پیش بینی شده و از روز شنبه نیز هوای این منطقه صاف همراه با افزایش دما خواهد بود.