رییس پلیس پایتخت تاکید کرد که پلیس عزم خود را جزم کرده است تا به عنوان خدمتگزاری امین تلاش کند تا از ارزش ها و سرمایه‌های مادی و معنوی مردم عزیزمان دفاع کرده و اجازه ندهد کسی امنیت مادی و روانی مردم را به مخاطره بیندازد.

به گزارش مرور نیوز، سردار حسین رحیمی رییس پلیس پایتخت ظهر امروز در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: امنیت یکی از بنیادی‌ترین و اساسی‌ترین موضوعاتی است که زندگی انسان در سایه آن می تواند جریان داشته باشد.

وی با بیان اینکه امنیت به معنای  آرامش روانیِ فردی و آرامش عمومیِ اجتماعی است، گفت: این امر به قدری مهم است که در نبود امنیت، حتی با وجود توانایی و انگیزه‌ در میان افراد یک جامعه، امکان فعالیت‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و خدماتی وجود نخواهد داشت.

رحیمی با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی به عنوان یکی از مهمترین ارکان امنیتِ کشور، در صف نخست برخورد با ناهنجاری‌های اقتصادی، اجتماعی و ... است، گفت: این نیرو عزم خود را جزم کرده است تا به عنوان خدمتگزاری امین تلاش کند تا از ارزش ها و سرمایه‌های مادی و معنوی مردم عزیزمان دفاع کرده و اجازه ندهد کسی امنیت مادی و روانی مردم را به مخاطره بیندازد.

رئیس پلیس پایتخت خاطر نشان کرد: روزانه همکاران من در حوزه های مختلف مبارزه با مواد مخدر در حوزه برخورد با سوداگران مرگ، با تمام وجود تلاش می کنند تا مانع از ورود افیون ویرانگر مواد مخدر و توزیع آن در جامعه شوند چرا که باورداریم که پدیده شوم اعتیاد بلایی خانمانسوز است.

رحیمی با تاکید بر اینکه امروز موضوع اقتصاد از جمله مهمترین موضوعات مبتلابه کشور است و در این حوزه ما با موضوع  قاچاق کالا برخورد جدی داشته ایم، تصریح کرد: اجازه نخواهیم داد کسی با قاچاق کالا و ارز چرخه اقتصاد این کشور را متوقف کند.

به گفته وی، در حوزه پلیس آگاهی، ماموران با رشادت در مقابل ناهنجاری های اقتصادی، قاچاق و .. ایستاده‌اند و برای دفاع از حریم اقتصادی کشور با سوداگرانی که در بازار ارز  کرور کرور سرمایه این مرز و بوم را چپاول می کنند لحظه ای از پای ننشسته اند و در این مسیر هم توفیقات مهمی هم داشته اند .

وی با تاکید بر لزوم برخورد جدی با اراذل و اوباش نیز گفت: در حوزه پلیس امنیت عمومی بحمدالله همکارانم توانسته‌اند با برخورد قاطعانه با افرادی که امنیت و آرامش مردم را به مخاطره می‌اندازند و اجرای چندین طرح مختلف، نشان دهند که اجازه نخواهند داد کسی کوچکترین خللی در امنیت مردم ایجاد نماید و با برهم زنندگان امنیت با شدت و حدت برابر قانون برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره به اجرای بیش از 13 مرحله طرح رعد در پایتخت،  افزود: تلاش کرده ایم که کلانتری ها را از حالت بالقوه به بالفعل تبدیل کنیم و از این رو با طراحی و راه اندازی طرح رعد، کلانتری‌ها در پروسه‌های زمانی مختلف هفتگی و یا دو هفته یکبار با اجرای این طرح عرصه را بر سارقان، مالخران، سوداگران و توزیع کننده مواد مخدر، اراذل و اوباش تنگ کرده و به طور مستمر نشان می دهند که نیروی انتظامی فعال، با انگیزه و با پشتکار در خدمت مردم عزیزمان است.