رئیس پلیس راه مازندران از یکطرفه شدن دو روزه جاده چالوس از فردا خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، رئیس پلیس راه مازندران امروز پنج شنبه 8 شهریور از یک طرفه شدن جاده چالوس از فردا جمعه خبر داد.

سرهنگ قدمی با اشاره به اینکه رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج- چالوس ممنوع است، افزود: آمد و شد همه وسایل نقلیه از ساعت 12 ظهر روز جمعه 9 شهریورماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 10 شهریورماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

وی افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از مرزن آباد به کرج یک طرفه می‌شود. رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا ساعت 24 روز شنبه از کرج به مرزن آباد ممنوع است. سرهنگ قدمی افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 20 تا 24 همان روز از مرزن آباد به کرج یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد وشد موتورسیکلت به جزء موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه 11 شهریورماه از جاده‌های کرج- چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است. مرکز کنترل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با شماره 2182934 به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است. مازندران 10 هزار و 700 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.