مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع هواشناسی از غبار آلود شدن هوای استان‌های خوزستا ن و بوشهر خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، احد وظیفه مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع هواشناسی اظهار کرد: طی دو روز آینده در استان‌های خوزستان و بوشهر با نفوذ جریانات جنوبی ، غبار محلی و در اواخر شب و اوایل صبح نیز مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس آخرین بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز چهارشنبه (14 شهریورماه) از ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، برای ارتفاعات شرقی در استان‌های گلستان، مازندران و سمنان و مناطق شمالی استان‌های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی و همچنین ارتفاعات کرمان و برخی از نقاط نیمه شمالی فارس افزایش ابر، احتمال بارش پراکنده ، گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع هواشناسی با اشاره به اینکه این شرایط طی فردا و پس فردا (پنجشنبه‌ و جمعه‌) 15 و 16 شهریور ماه در ارتفاعات کرمان و  شرق فارس نیز برقرار خواهد بود، گفت‌: در سایر مناطق کشور تا پایان هفته‌ آسمانی صاف و آفتابی پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه  در پایان در مورد شرایط آب و هوایی پایتخت طی دو روز آینده، اظهار کرد:‌ آسمان تهران فردا و پس فردا (پنجشنبه‌ و جمعه‌) 15 و 16 شهریور ماه صاف، گاهی همراه با وزش با د پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران به ترتیب 34 و 22 درجه سانتیگراد و 36 و 22 درجه سانتیگراد خواهد بود.