سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت:در بررسی انبار شناسایی شده مشخص شد که لوازم یدکی خودرو شامل صفحه کلاج، میل لنگ و سوپاپ به ارزش 50 میلیارد تومان در این انبار نگهداری می شود.

به گزارش مرور نیوز، سیدیاسر رایگانی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در ارتباط با کشف انبار احتکار لوازم یدکی گفت: با دریافت گزارش مردمی در مورد اختفای لوازم یدکی در یک انبار، گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان سمنان با همراهی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و نیروی انتظامی به محل اعزام شدند.

وی اظهارداشت: در بررسی از این انبار، مشخص شد که لوازم یدکی خودرو شامل صفحه کلاج، میل لنگ و سوپاپ به ارزش 50 میلیارد تومان در این انبار نگهداری می شود.

رایگانی تصریح کرد: این محموله موقتا توقیف و پرونده برای بررسی بیشتر به تعزیرات حکومتی ارسال و مالک محموله به شعبه رسیدگی کننده احضار شد.

سخنگوی تعزیرات حکومتی اضافه کرد: متهم پس از حضور در شعبه ضمن اعلام اینکه فردی دو تابعیتی است؛ اسناد گمرکی مربوط به سال های 86 و 89 تا 93 را ارائه کرد که این مدارک قانونی و مورد قبول نبود.

رایگانی افزود: با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی و ثبت نشده، این محموله لوازم یدکی در سیستم جامع سامانه انبارها، تخلف محرز اعلام و قرار بازداشت این متهم صادر و وی روانه زندان شد.

وی در مورد سرنوشت این محموله نیز اظهار داشت: این محموله فعلا توقیف شده، ظن به قاچاق، اختفا و گرانفروشی در این پرونده مطرح است و پس از اثبات قطعی تخلف، برابر قانون در مورد این کالاها تصمیم گیری می شود.