رئیس پلیس پایتخت رباره‌ اقدامات پلیس برای ماه محرم گفت: از عصر امروز طرح ویژه پلیس برای ماه محرم در پایتخت آغاز می شود.

به گزارش مرور نیوز، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در حاشیه اجرای طرح رعد درباره‌ اقدامات پلیس برای ماه محرم اظهار کرد: از عصر امروز طرح ویژه پلیس برای ماه محرم در پایتخت آغاز شده و بر این اساس مأموران پلیس در آماده باش بوده و نسبت به روان سازی ترافیک و نیز تامین امنیت عزاداران اقدام خواهند کرد.

رحیمی با بیان اینکه بالغ بر ۵۰۰۰ حسینیه، تکیه، مسجد و محل برگزاری عزاداری ماه محرم از سوی پلیس پایتخت شناسایی و هماهنگی‌های لازم با مسئولان انجام شده است، خاطرنشان کرد: تقاضا و انتظار ما از عزاداران و شهروندان ما و به ویژه مسئولان هیات‌ها ، تکایا و مساجد این است که حتما هماهنگی‌های لازم را با پلیس داشته باشند. رحیمی با بیان اینکه ماموران پلیس از ابتدا تا انتهای مراسم های عزاداری در این محل‌ها حضور دارند گفت: با توجه به تعداد عزاداران در محل‌های مختلف ماموران ما نیز در نقاط مختلف مستقر خواهند شد. برای مثال ممکن است در محلی صد مامور مستقر کرده و در محل دیگر یک مامور کافی باشد.

رئیس پلیس پایتخت از به کارگیری همیاران محرم و پلیس‌های افتخاری نیز در ایام محرم خبر داد و گفت: از ظرفیت مشارکت مردمی و شهروندان نیز در ایام محرم برای تأمین امنیت عزاداران و محل‌های عزاداری استفاده خواهیم کرد.