جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره برنامه های این سازمان برای برگزاری دربی پایتخت توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش مرور نیوز، جلال ملکی، با اشاره به برگزاری دربی ۸۸ پایتخت گفت: آتش‌نشانی مثل همیشه آماده به خدمت است و علاوه بر اینکه ایستگاه شماره ۲۰ که در محوطه ورزشگاه آزادی قرار دارد و آماده‌باش ویژه است دیگر ایستگاه های آتش نشانی تهران هم در حالت آماده باش هستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: علاوه بر این در خود ورزشگاه آزادی نیز ۱۱ خودروی سبک و سنگین، پنج موتور سیکلت و یک گروه ۵۰ نفره از آتش‌نشانان حرفه‌ای از ساعت دو و سی دقیقه در محل‌های مختلف ورزشگاه از جمله در ورودی‌ها،‌ درها، راهروها، پارکینگ‌ها و اتوبان‌ها و بزرگراه‌های منتهی به ورزشگاه مستقر خواهند شد. این استقرار تا پایان بازی و تخلیه کامل ورزشگاه و عادی شدن ترافیک در معابر حضور خواهند داشت.

ملکی همچنین گفت: از تماشاگران تقاضا داریم که مثل همیشه همکاری خوبی با نیروهای امدادی داشته باشند و اگر اتفاقی رخ داد با حفظ خونسردی مراتب را به اکیپ‌های مستقر آتش‌نشانی اعلام کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به هفت مهر و روز آتش‌نشان گفت: با توجه به اینکه در آستانه این روز هستیم، این هفته از لیگ برتر به نام آتش‌نشانی نامگذاری شد و در روز برگزاری بازی نیز برنامه‌هایی به این مناسبت خواهیم داشت و عزیزانی که در محل حاضر می‌شوند بنرها و کارهای تبلیغاتی مختلفی در این رابطه خواهند دید.