سردار تقی مهری گفت: 1400 تیم خودرویی و موتوری با 5000 نیروی پلیس راهور عهده دار نظم ترافیکی زائران اربعین شدند.

به گزارش مرور نیوز، سردار تقی مهری روز شنبه در رزمایش ترافیکی اربعین حسینی در میدان صبحگاه پلیس راهور اظهار داشت: طرح ویژه ترافیکی اربعین 97 که از 19 مهرماه آغاز شده و تا 24 آبان ماه امسال ادامه دارد، از امروز در قالب طرحی ویژه با مشارکت تمام استان های هدف در غرب کشور شکل جدیدی به خود گرفته است.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح استان های هدف شامل خوزستان، کرمانشاه، همدان، لرستان و مرکزی مدنظر هستند و نیروهای اعزامی از سراسر کشور در این مناطق مستقر خواهند شد.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: پنج هزار پلیس راهور نیروی انتظامی در قالب 1400 تیم خودرویی و موتوری عهده دار ایجاد نظم ترافیکی و ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی شدند.

سردار مهری با بیان اینکه برای ایجاد نظم و برقراری امنیت ترافیکی از تمام دستگاه های مربوطه استفاده شده است، افزود: به منظور کنترل وضعیت ترافیکی مرزهای خروجی چذابه، شلمچه و مهران برنامه ریزی خاصی برای ایجاد ترافیک روان درنظرگرفته شده است و امیدواریم خدمتگزاران خوبی برای زائران حسینی و عاشقان و دلسوختگان حضرت ابی عبدالحسین (ع) باشیم.

بر اساس اعلام قبلی مسئولان ستاد مرکزی اربعین حسینی سال گذشته بیش از 2 میلیون و 300 هزار زائر ایرانی برای حضور در مراسم معنوی اربعین حسینی راهی عتبات عالیات شدند.