روز ملی بیمه سلامت با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر بهداشت صبح یکشنبه، ۶ آبان برگزار می شود.

به گزارش مرور نیوز، محمد هاشمی دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت هفته بیمه سلامت با اشاره به برگزاری هفته بیمه سلامت و معرفی خدمات این سازمان به بیمه شدگان، گفت: سازمان بیمه سلامت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سازمان‌های بیمه‌گر درمانی کشور در سال‌های گذشته با هدف خدمت رسانی به اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه توانسته است خدمات شایسته‌ای را به هموطنان ارائه دهد.

 وی افزود: در راستای معرفی خدمات و فعالیت‌های این سازمان و بزرگداشت هفته بیمه سلامت، صبح یکشنبه، ۶ آبان آیین نکوداشت روز ملی بیمه سلامت با حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر بهداشت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران کل بیمه سلامت استانی و مدیران ستادی در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت هفته بیمه سلامت بیان کرد: از محورهای این مراسم می‌توان به موضوع الکترونیکی کردن خدمات و هوشمندسازی خدمات بیمه سلامت، پوشش همگانی بیمه و حفاظت مالی از بیمه شدگان را ذکر کرد.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، هاشمی در پایان اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با افزایش مشارکت‌ها در حوزه سلامت، خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی را با هدف یکسان سازی و عدالت اجتماعی در جامعه به بیمه شدگان ارائه دهیم.