کاندیدای پست شهرداری تهران با حضور در صحن شورا گفت: تلاش می‌کنم سهم درآمدهای پایداد را از ۲۷ درصد به ۴۰ درصد در سال ۱۴۰۰ افزایش بدهم. اکنون مهمترین چالش، چالش مالی است.

به گزارش مرورنیوز،‌ سید کامل تقوی نژاد، کاندیدای پست شهرداری تهران با حضور در صحن شورا با اعلام برنامه های خود گفت: ابتدا باید بگویم که من برای حضور در این جلسه و در این عرصه با هیات دولت مشورت کردم که در صورت موفقیت دولت محترم همکاری لازم را با ما داشته باشند. 

همچنین از سایر ستاد قول همکاری برای اداره شهر تهران گرفتم و با متخصصان اقتصادی و بزرگان عرصه اعتدال مشورت کردم. لازم است از کسانی که در تهران منشا خیر بودند تشکر کنم   امیدوارم در کنار اعضای شورای شهر تمام توانم را برای تهران ۱۴۰۰ به تلاش ببندم.

وی ادامه داد: در حال حاضر  بدهی های شهرداری تهران به ۵۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد.  با وجود پتانسیل هایی که در بخش‌های اقتصادی، فرهنگی،اجتماعی وجود دارد با مشکلات عدیده ای مواجه هستیم.

تقوی نژاد با بیان اینکه تهران به عنوان پایتخت سیاسی و اقتصادی متأثر از سیاست‌های کلان اقتصادی کشور است، گفت: در دوران رکود شهر تهران و اقتصاد آن تحت تاثیر قرار می گیرند. 

ما برای اینکه کسری بودجه را پوشش دهیم ناچاریم برخی از نگرش ها در اداره شهر را تغییر دهیم.

تلاش می‌کنم سهم درآمدهای پایداد را از ۲۷ درصد به ۴۰ درصد در سال ۱۴۰۰ افزایش بدهم. اکنون مهمترین چالش، چالش مالی است.