کاندیدای شهرداری تهران گفت: همه باید فارغ از مرزبندی های سیاسی و جناحی به رفع بحران ها ومشکلات پایتخت بیاندیشیم

به گزارش مرور نیوز، سید کامل تقوی نژاد، کاندیدای شهرداری تهران در پیامی از رئیس و اعضای شورای شهر تهران تشکر و قدردانی کرد و گفت: در شرایطی که به زودی شهردار تهران مشخص می شود، همه باید فارغ از مرزبندی های سیاسی و جناحی به رفع بحران ها ومشکلات پایتخت بیاندیشیم

متن پیام تقوی نژاد به شرح زیر است:

رئیس فرهیخته و اعضای محترم شورای شهر تهران

بی تردید شوراهای اسلامی شهر و روستا، سرمنشا بسیاری از تحولات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و از مظاهر دموکراسی در ایران به شمار می روند. حضور سرنوشت‎ساز مردم در اداره امور شهرها و روستاها و خدمت رسانی همه جانبه به مردم عزیز، حاصل دو دهه حضور اثربخش این نهاد مردمی است. اینجانب با درنظرگیری دانش، تجربه، انگیزه و سابقه مدیریتی و اجرایی در دستگاه های مختلف، بر خود واجب دیدم تا  گامی موثر در جهت رفع مشکلات شهر تهران بردارم؛ چرا که از منظر بزرگان دین ما، والاترین عبادت کمک به خلق و رفع مشکلات آنان است.

بدینوسیله از حسن اعتماد و توجهی که به اینجانب به عنوان خدمتگزار کوچک این مردم شریف مبذول داشتید و همچنین دغدغه مندی همه اعضا - چه اعضایی که به اینجانب رای دادند و چه اعضایی که به اینجانب رای ندادند- و از حمایت‌های فکری، معنوی و تشکلی که طی روزهای اخیر نسبت به بنده روا داشتید، صمیمانه تشکر و قدردانی می‎نمایم. بی‎شک همه مسئولان این نظام در پیشگاه خداوند متعال و ملت شریف ایران مسئول بوده و در معرض آزمون الهی قرار داریم و البته توفیق و سربلندی در عرصه خدمتگزاری به خلق، منوط به کار خالصانه، تلاش بی امان در سایه مدیریت جهادی، مردم مداری، پاکدستی و عزت نفس است.

در شرایطی که به زودی شهردار تهران مشخص می شود، همه باید فارغ از مرزبندی های سیاسی و جناحی به رفع بحران ها ومشکلات پایتخت بیاندیشیم و با تدبیر و درایت و امید به آینده ای روشن، دست در دست هم، گام های موثری برای رفع مسایل و مشکلات این مردم شریف که همواره در صحنه ها و عرصه های حساس، حامی و پشتیبان مسئولان و کارگزاران نظام بوده اند، برداریم.

نیک می دانیم، برقراری عدالت اجتماعی امروز مهمترین مطالبه و خواسته مردم است که تحقق آن، اراده و اجماع واحد و همکاری همه جانبه ارکان مختلف نظام را می طلبد. اکنون حمایت همه جانبه از شهردار منتخب که از سوی منتخبان مردم در شورای شهر تهران معرفی می شود یک امر ضروری است و همه ارکان نظام در پاسخ به این اعتماد عمومی، باید به بهترین شکل نقش آفرینی کنند.

اینجانب به لطف الهی همچون گذشته و با تمام توان برای حل مشکلات شهر تهران گام برخواهم داشت و آمادگی خود برای همکاری و حمایت از شهرداری ها برای پیشبرد طرح ها و برنامه های توسعه ای و عمرانی را اعلام می‎نمایم.