سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، از آخرین وضعیت کیفی هوای تهران در 26 آذر 97 خبر داد و گفت: کیفیت هوا در حال حاضر با شاخص 116 همچنان در شرایط ناسالم است.

به گزارش مرور نیوز، لیلا نظری سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، از آخرین وضعیت کیفی هوای تهران در 26 آذر 97 خبر داد و گفت: کیفیت هوای تهران طی 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 8صبح امروز با شاخص میانگین 115 در شرایط نا سالم برای گروه های حساس قرار داشت و همچنین وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر نیز با شاخص 116 همچنان در شرایط نامطلوب است.

وی گفت: پیش بینی ها نشان دهنده افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی در بعدازظهر امروز نسبت به روز گذشته خواهد بود و با برقراری شرایط جوی نسبتا ناپایدار در روز سه شنبه بارش باران به ویژه در ساعات آغازین روز و ورزش باد شدید با بزرگی 8 متر در ثانیه انتظار می رود.

نظری افزود: طبق نتایج پیش بینی کیفیت هوا، به تدریج طی روز جاری از غلظت آلاینده های تجمع یافته کاسته شده و تا روز سه شنبه کیفیت هوای تهران بهبود یابد.

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان گفت: توصیه می کنیم گروه های حساس شامل افراد مبتلا به بیماری های قلبی و ریوی، سالمندان، کودکان و زنان بادار از فعالیت غیر ضروری در سطح شهر خودداری کنند.